Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 1., péntek

III.fejezet előzetese

Na meghoztam a kulcsszavakat és a képet. Kicsit zsúfolt lett, úgy gondoltam, hogy 2 képet készítek, de maradtam egynél, de lehet, hogy a következő előzeteshez már több képet hozok..A következő fejezetet majd csak egy hét múlva hozom, mert Sopronba leszek, de mihelysd haza értem, akkor rögtön felrakom.De íme az előzetes:
Ébredés
Egy Kuran vére
Levél
Kaname terve




Igaz a képen nem látszik, de Zero is fog szerepelni bár nem sokat, de a IV.fejezetben elég sok szerepet fog kapni...

2 megjegyzés:

  1. Az az arc vagyis lány az ki lesz? Mert a III.fejezetbe én nem találtam rá illő karakter.vagy az lesz kit Kaname felbérel.?
    üdv;vicck

    VálaszTörlés
  2. Gondolom már tovább olvastad és rájöttél.De ha nem akkor elmondom hogy IV.fejezetben lesz nagy szerepe mert ő fogja egy kicsit megkavarni a szálakat.

    VálaszTörlés