Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 22., péntek

74 ch

Na megjöttem és bocsi mégegyszer amiért tegnap nem hoztam.Nagyon sokáig tartott míg megtaláltam mert elsőnek egy kis ízelítőt találtam amit nektek is linkelek;LINK
 És itt van egy kis dia összeállítva;LINK -itt már láthatjátok s képeket de nagy méretbe is megnézhetitek mert ezt is megtaláltam nektek; LINK
Az elején az a Zeki-s ( Yuki+Zero) jelenet szerintem nagyon jó, de van egy érzésem hogy fog befejeződni a történet.
Az én írásásomnál is hasonló befejezést tervezek, csak más szálakkal.Persze ez csak mind rajongói találgatások senki ne vegye készpénznekˇˇ. Remélem hamar megjelenik az angol fordítás. Hanem is más akkor a rajongói mert számomra még az is érhetőbb :)
A következő részig a 75ch-ra  augusztus végéig szeptember elejéig kell várnunk ha minden igaz. Az még elég hosszú de addig is biztos hogy megjeleneik a 74ch rajongói fordítása.És mindig hozok egy klépek ami nekem nagyn tetszik ezért most se hagyom ezt ki ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése