Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 25., hétfő

Újabb Köszönet!

Nem gondoltam volna hogy ilyen hamar túl lépjük a 2000 látogatót. Pontosan az 1000.látogatókiirástól 7 nap telt el.Köszönet érte hogy egy hét alatt hozzátettetek 1000 látogatást.
Ezért csináltam egy avatart és szerintem nagyon jó lett vagyis háth én imádom.Használjátok ha tetszik csak tényleg nem akarom meglátni más oldalon.



Én imádom, mert szerintem ez a legjobb! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése