Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 18., hétfő

Köszönet és másˇˇ

Elsőnek is megszeretném köszönni hogy tegnap olyan sokan látogatátok  meg az oldalt és azt is hogy egy hónapban ennyi látogatói létszám összegyűlhetett. Jó persze biztos vannak nagyobb oldalak ahol ez 1 héten belűl összejön, de a vampire--knight.blogspot.com még csak most nyílt és szerintem ez is szuper.
Most elhatároztam hogy ki olvasom az összes kötelezőt és ezért 2-3napig még nem nagyon lesz frisselve az oldal, de utánna felrakom a IV.fejezetet és az új Times Manga Listát. Mert már megjelent de még nem sikerült felraknom. és még sok más érdekes dolgot amit összetudok szedni nektek.
Most hogy felugrottam a netre és nézelődtem láttam hogy Kanon Wakeshima Londonban fog tartózkodni az idei nyáron egy kis ideig (Hyper Japán2011) És hogy a kétféle jótékonysági koncertet is szerepelni fog....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése