Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 1., péntek

Regények

Úgy döntöttem, mivel egy hétig nem leszek hozok egy kis olvasni valót..:Đ

2008-ban Japánban Matsuri HIno  és Ayuna Fujisaki tette közé a két regényt.Az első regény, Vampire Knight: Ice Blue Sin (ヴァンパイア 騎士 憂 氷 の 罪, Vanpaia Naito: Aisu Buru nem Tsumi) április 5-én, 2008-ban jelent meg.Az első történet a Cross Akadémiáról szól , de még Yuki megérkezése előtti idő, a második rész pedig Zeroról szól, hogy hogy képezték ki vámpírvadásszá.

Első regény: Vampire Knight: Ice Blue Sin  Ice Blue Sin jellemzői főként Aidou. Beleszeret egy lányba a nappali tagozatosokból.A történet arról az időról is szól amikor az esti tagozatosok először léptek be az Akadémia területére és hogy hogy is lettek Zero és Yuki a prefektusok. Matsuri Hino által készített képek szerepelnek a regényben és pár képet hoztam nektek belőle.
Az Ice Blue Sin borítója;

Aidou és a lány kibe beleszeretett, Alessia-Chan;


És Kaname;


 A második regény, Vampire Knight: Noir a Trap (ヴァンパイア 騎士 凝 黒 の 罠, Vanpaia Naito: Nowāru nem Wana) 2008 október 3-án jelent meg. Az első részben Kain és Ruka szerepel miközben Rimat és Shikit látogatják meg a stúdióban.
 A második felében Zero szerepel és egy lány; Shindo-san.Ki megpróbált táncolni Zeroval és még Valentin csokit is adott Zeronak. De Zero hogy érzett iránt? Ezt nem tudom mert mert nem volt időm többet lefordítani, de lehet hogy ere nem is kerül fény. Nem tudom, de remélem azért élvesztétek.
Itt egy link ahol elolvashatjátok;LINK

A linken angolul olvashatjátok és láthatjátok a képeket is amiket nem raktam fel. Nekem van pár melyek elnyerték a tetszésemet...


A következő friss;Megtaláltam, hogy Zeronak Junius 27.-én van a hivatalos születésnapja.Háth kicsit elkéstem, de azért boldog szülinapot...
Megpróbáltam megkereseni hogy esetleg Kanamenak mikor van lene maradjunk, de nem találtam....

Úgy döntöttem hogy nyitnék még egy lapfület ahol időrenben és összefoglalva  megtalálhatnátok a mangát.Onnantól ahogy az Anime véget ért.Remélem tetszeni fog, de azt majd csak haza érkezésem után kezdem el...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az oldalad! Köszi hogy felraktad a Noir a Trap-ot, mert már rég kerestem de sehol se találtam meg.Még egyszer köszi.Nem tudnád véletlenül hogy hol találhatom meg a Vampire Knight mangát magyarul? Mert csak letöltőset találtam és letölteni azt nem akarok!

    VálaszTörlés