Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 2., szombat

Friss

Megtaláltam a 73.fejezetet angolul.Már 2-szer elolvastam, mert imádom, de itt is van;LINK 

 Hino Matsuri  is írt a blogjába 07/04 hétfőn hogy megfogják ünnepelni a Lala magazin 35.évfordulóját és ez alkalomból különböző események is lesznek.
A rendezvény neve;Lala Nyári Fesztivál és Július 27 és agusztus 31 között lesz.Még most jelent meg a hír de már a könyvesboltokban való dedikálásokon árulják a jegyeket.
Még "Lara Girls Collection 2011" -ről is szó esett a blogban.Az agusztusi számában különböző illusztrációk szerepeltek a tervekről és versenyek is szerepet kapnak.
Moraemashita által készített pólót kapott Hino aminek nagyon örült és nagyon sok értékes tapasztalatokat szerzett -e "program" során.
Bocsássatok meg ha egy kicsit értelmetlen de japánul van és én japánul nem nagyon tudok tehát nem mindent sikerül jól és érthetően lefordítanom..^ˇ 

 
Új  kinézete lett a lapnak.Maradtam a sötétebb színeknél, de elszakadtam a lilától és most a szürke és a piros árnyalatai vannak jelen. Nekem jobban tetszik mint az előző, de azt nem tudom miért :Đ
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése