Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 14., csütörtök

4.fejezet előzetesei

Jó tudom tudom hogy megigértem hogy lefordítom, de nem volt kedvem, helyette inkább megcsináltam a 4.fejezet előzeteseit.Bizony, most két kép lesz és így is az első túlzsúfolt lett mert olyan jók voltak a nyersanyag képei hogy nekem nem volt szívem kihagyni őket.De végülis is úgyanazt fejezi ki.Na de itt is lennének.Az előző fejezetek előzeteseit is átszerkesztettem, mert nekem így jobban tetszenek.Remélem nem csak én vagyok így...
Na de nem is írok többet hanem térjünk a tárgyra itt  az az előzetes.

A lány ki Zeroval van
Kaname vallomása
 A harag



 



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek! Mikorra várható a következő fejezet? LÉCCI hozd minél hamarabb ha lehet.

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik és remélem a hozzátartozó fejezet is tetszeni fog.Kicsit elhúztam a begépelését pedig nem akartam de mostitt van! ;)

    VálaszTörlés