Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 9., szombat

Fanart,Avatar, Drama CD-k



Küldtetek pár kérést hogy milyen avatart csináljak és párat sikerült is csinálnom, pontosabban 3-at a többit majd következő alkalommal mert most nem volt rá több időm. Sajnálom.
De  azért remélem tetszik ez a 3 amit csináltam és nyugodtan küldjetek még kéréseket mert szépen sorba megcsinálom ;)

És hoztam egy fanartot melyet mino küldött be nekem és egy sajátot mely ábrázolja hogy én Zeki fan vagyok.(bár Kanamet is szeretem)
Nekem kimondotan nagyon tetszik a minoé mert az a sötét szín jobban feldobja.
Fanartot is nyugodtan küldhettek hisz felrakom mindet!


A köövetkező friss;Ezek a Dráma CD-ek az eredeti színészek hangjával készültek tehát hallhatjuk kedvenceink hangját. ;)A Cd-k általában jellemző, vicces történeteket mesélnek el, amelyek célja kitölteni és kiszínesíteni a történetet.Sokkal komikus mint például egy kötethez járó extra fejezet. Sajnos eddig egyetlen egy  CD-tse fordítottak le angol nyelvre hivatalosan , persze vannak fan fordítások és összefoglalók.
Most elhoztam nektek a Drama Cd-k nevét és lehetőleg megpróbálom feltölteni az oldalra elsőnek japánul és ha sikerülne lefordítanom akkor magyar melléklettel is fölraknám..

1. Lala Kirameki Drama CD 
2. Lala Gorgeous  dráma CD 
3. Lala Treasure Drama CD
4. Lala Premium Drama CD 
5. Lala ExcellentDrama CD 
6. Lala Double Premia Drama CD
7. Midnight CD csomag
8. Moonlight CD csomag
9. Vampire Knight Good Night CD ver. Nulla
10. Vampire Knight Good Night CD ver. Kaname 
11. Vampire Knight Cross Akadémia Broadcasting Club Un-sugárzott Gyűjtemény 
12. Tisztavérû Drama CD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése