Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 23., szombat

V.fejezet előzetese

Na meghoztam az előzetest és most csak egy képet készítettem de ha még ma lesz időm akkor lehet hogy készítek még eggyet azt nem tudom.Na de itt is van;

Kanameval
Zero döntése
A levél



Hino Matsuri is írt a blogjába de szerintem nem olyan érdekes vagyis háth nekem de ha titeket érdekelne akkor csak írjatok egy komit és feltehetem. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése