Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 12., kedd

Órarend

 Tudom hogy már vége van a sulinak, de most kaptam kedvet órarendet csinálni és csináltam is nekte 6 db-t.Remélem tetszenek. Nekem is megvan a kedvencem és szerintem nektek is meglesz.AZ extrákba is megtalálhatóak és akkor is ott lesznek miután a főoldalról lekerültek.Jó nézegetést ;)
És azért kiírom: MIND SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ TEHÁT EGY OLDALON SE SZERTNÉM MEGLÁTNI!!Természetesen saját célra lehet de  más oldalra közzé tenni TILOS!Na de itt is vannak:



2 megjegyzés:

  1. Nekem a Yuki Cross-os tetszik. Imádom xDD

    VálaszTörlés
  2. Szia. Imádom az oldidat de van egy barátom aki lopja az órarendeket és mindenkinek azt mondja, hogy ő szerkesztette őket. Csak gondoltam szólok.

    VálaszTörlés