Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 29., péntek

Új design

Na még mindig nem volt mit csinálnom úgyhogy csináltam egy új kinézetet. Jővő héttől jön a jó meleg úgyhgy gondoltam egy kis téli kép fejlécnek.(azért mert én ezt imádom és egyébként ez csak kifogás)
Most fehér és a zöld árnyalatai.Szerintem ez jó lett.Mindenkép túl tesz az elsőn, a lilán.Nekem az teljesen nem tetszett.Az előző úgy elment de ez nekem kimondotan tetszik.Tehát frissitsétek ha elsőnek nem jönne be ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése