Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. július 2., szombat

Avatarok




 Ma nem biztos hogy hozok nektek több frisset, 
mert tegnap 3-at is hoztam és kezdek kifogyni, de azért igyekszem.



Hoztam nektek 9 avatart amiket én magam csináltam.Van amelyik nekem nem tetszik, de azért felraktam mert lehet hogy másnak megtetszik és hasznát veheti.De azért nekem is megvan a kedvencem, méghozzá a Zero-s, de nem csak az egyik hane  mind a kettő . :) 







  

2 megjegyzés:

  1. Szia Zena!
    Nekem nagyon tetszenek az avatarok főleg azok amin Aidou és Kaname szerepelnek.Ha nem baj letöltöttem az Aidou-st. Egyébként neked melyik nem nagyon tetszik?

    VálaszTörlés
  2. Igen azok tényleg jól sikerültek és persze hogy nem baj, mert azért csináltam , hogy hasznát vegyétek.
    Háth nekem az igazgatós nem nagyon tetszik meg a Yukis. Szerintem nem lettek olyan jók mint pl a Kaname-s az Aidou-s és a Zero-s.Még van 3 avatar amit szerintem a mai nap folyamán felrakok, de ha lenne valamilyen kérésed akkor szólj és csinálok olyat amilyet szeretnél, de ez nem csak rád hanem mindenkire vonatkozik=)

    VálaszTörlés