Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. június 11., szombat

72ch

Végre megjenet az új fejezet angolul!!Én is szombaton olvastam el és egyszerûen szuper igaz már azóta 3-szor átolvastam, mert ne bírok betelni vele és már jó lenne a következõ ^^*...Reméle teszeni fog nektek. Itt is van a link:LINK

De aki nem tud annyira angolul vagy csak érdekelé egy kis spoiler akkor az olvassa el;
A nyítóképen Kaname szerepel aki már önmagában is remekül néz ki xD. Árveréssel kezdõdik és az elég furcsa hogy az árverésen nem tárgyat hanem egy lányt árvereznek vámpíroknak.Yuki még mindig nem tud legyõzni egy vámpírt egyedül , de jön Zero aki (persze) segít neki....Utánna jön egy karkötös-tetoválás dolog ami eléggé megfogott ahogy ott állnak és amit Zero mond.Ja és persze a képek..<3 Hát azok a képek··Kaname is szerepel hisz a következõleg õt láthatjuk, majd Sarah következik. Hát az a nõ nekem nagyon ellenszenves de majd ti eldöntitek hogy mit gondoltok ..**És végül Maria és Yuki jelenettel zárul ami eléggé érdekes mert Maria elakarja venni Zerot Yukitól.Aki persze nem az õvé..Hát érdekes lesz a folytatás...De nem bírtam ki és úgy döntöttem hogy a Zero+Yukis jelenet egy kis részét berakom..remélem tetszik <3 -mert én imádom.. így eléggérossz minőségű, és kicsi is , de katt rá és nagyobb lesz a kép =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése