Welcome

Ez az oldal a Vampire Knight-tel foglalkozik melyet Hino Matsuri alkotott.Az anime folytatását megtalálod a Lala magazinban mangaként. Sajnos NEM lesz 3.évad.Remélem tetszeni fog a saját írásom mely a Vamprie Knight anime folytatását írja le. És természetesen a Főoldalon mindig találhatok valami újjat és izgit.Csak néha kell egy kis idő mert nem minden magyarul van ;) Addig is jó böngészést!

by;Zena

2011. június 23., csütörtök

Manga 73.raw

Hoho .. Végre megjelent a 73.fejezet rawja. Bár én nem értettem belőle semmit mert japánul nem tudok de a képek azok mindenről árulkodnak!!ˇˇAzért most se hagyok ki egy kis spoiler  ugyhogy mondom is.( vagyis írom)
Az eleje Saraval kezdődik. Hát nekem nem szimpatikus az a nő de majd ti eldöntitek mit is gondoltok róla.Yuki és Yori után Zero és Maria jön. Nem tetszett ahogy Zero ölbe vitte Mariat. Lehet nem sokan vannak így mint én de én nem szeretném hogy Zero Yukin kívül mással jöjjön össze, de persze ez is az én véleményem...Mintha a képekből azt vettem volna ki hogy mikor Yuki meglátja Zerot Mariával az ölében akkor nem nagyon örült neki..Újra Sara kerül a köz pontba és én ezt arészt nem igen értettem. Bár az elég fura hogy Kaname megjelent, igaz nem  úgy nézet ki mint aki tényleg ott lenne.Szerintem azért pár embert vigasztal az az utolsó rész ami Zeroról és Yukiról szól. Ha mást nem is akkor azokat akik Zero+Yuki fanok <3 Ahogy Zero megfogja Yuki kezét és elráncigálja és utánna..háthh..imádtam..!! Alig várom hogy angolul is megjelenjen.. Na mindegy visszaterek mert egy kicsit elkalandoztam:szóval Zero a csuklóját tartja hogy igyon Yuki belőle deYuki nem igazán akarja , bár a végén mintha a nyakából inna..de a link után ott az utolsó kép mely nekem nagyon tetszett:

 itt a link ahol letölthetitek: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése